En
fødselsdagsgave var en 3D-printer. I nogen tid har jeg fået Morten til at printe
et par ting, men Linda mente at jeg dog skulle have min egen. Jeg kan jo heller
ikke blive ved med at bruge Mortens. Den maskine som jeg nu har er en Bambu Lab
X2D, det er en helt ny printer med 2 printerhoveder, så den for eksempel kan
printer emnet og supports med to forskellige materialer. Den maskine skal jeg
nok få meget fornøjelse af.
Aktualiserte: 29.4.2026, HA