Ny 3D printer

En fødselsdagsgave var en 3D-printer. I nogen tid har jeg fået Morten til at printe et par ting, men Linda mente at jeg dog skulle have min egen. Jeg kan jo heller ikke blive ved med at bruge Mortens. Den maskine som jeg nu har er en Bambu Lab X2D, det er en helt ny printer med 2 printerhoveder, så den for eksempel kan printer emnet og supports med to forskellige materialer. Den maskine skal jeg nok få meget fornøjelse af.

Periode: Maj 2026

2026 olieskab til værksted

 

 

 

Index

Aktualiserte: 29.4.2026, HA